• Da Nayborhoodz - Only Da Strong Survive (1995)
    1995 React Recordings
  • Kwest The Madd Lad - 101 Things To Do While I'm With Your Girl (1996) | Off...
    From the album "This Is My First Album" Produced by Dan Charnas

    American Recordings, 1996.

    The highest profile rapper on Rick Rubin's American Recordings label, Queens, New York based Kwest made a stir at the New Music Seminar in the early 90's and eventually delivered a hugely entertaining album of stories and quality battle rhymes. He obviously had a lot of trouble with the industry as he had a further album ready to go in 96 but has had barely anything released since then.

    Now on Facebook: https://www.facebook.com/RhymesVidz

    And Instagram: https://www.instagram.com/rhymesvidz
  • Capone-N-Noreaga - Live On Live Long (1997)
    [Intro:]
    Doin' it up everyday son. Word up. Still on. C.N.N. still live on what.
    C.N.N. live long. Live on word up. Check it. Dedicated knowhatI'msayin'?

    [Noreaga:]
    Yo Pone I know you left and goin up creek soon
    You know my address God write me letters keep me in tune
    I still remember when we first met
    Yo it was up north I had the Iraq flag your comrad
    With do bad yo Arab damn dun how you get caught?
    Sometimes I look back and think that the shit is my fault
    Cause it was me God body had to dead that pork
    I went after him and clapped him up after we faught
    Then the beef got deeper than what the clique thought
    Peep the bucket head leather walley head thoroughbred
    Doin' this with two shorties sleepin' in the same bed
    So what up Pone nigga I can't zone
    Without you think about you
    Up at night without my airlight
    Shine like broad day light to pay price

    [Hook:]
    So if ya heart stop beatin' I'll go back in time
    Make your heart beat again real niggas till the end
    We try to succeed nigga smoke weed
    Contemplated dedicated
    To real niggas that could relate it [x2]
    (C.N.N.) C.N.N. say it loud yo
    (C.N.N.) C.N.N. say it proud yo [x2]

    [Noreaga:]
    Peep the second part ya'll
    You like the brain I'm like the heart
    Yo from day one start you on walley clark
    Inside the park I told you Q.B.L.F.C. combine heavenly
    We formulateed this escalate just like a heavy key
    Enough niggas slam down summers and winters bust a full court press
    Our defence apply the best
    Rock the A.V.X. cock pit cover my chest
    Yo they bag Palm, L.Murder everybody
    Doe Boy, Real Ral, Nitty and Montey
    Lebannon, Little Worm dun, Little Jamal yo remain calm
    I know you blood dun but we can warm
    Yo collide God niggas here tie hard like bye God
    Plus release now my clique form like the teeth now
    Kill beef now make you dead like sea snail
    We Averex down to our fuckin' feet
    Now jakes snatch my nigga Frank up off the streets
    Now Votos Locos my niggas loco for dolos
    Light trees up yo in the future fuck with these up
    You keep my tees up I K-Tone always squeeze up

    [talking:]
    This goes out to all my niggas locked up right now

    [Hook]

    [Noreaga:]
    Yo for all my people locked up I got rock chopped up
    Hold the block up until you pop up
    The banks stopped up

    [talking:]
    I don't want no more to drink man.

    [Noreaga:]
    Yo I was raised around planets and stars
    Jail bars my vernacular repotoire
    Lust double cars
    Why it seems like everyone still ends up in Green Right
    By all means right you get lock it really seem like
    Some get hit turn blood and some quit
    Yo guerilla vice grip
    Latin Kings ice pick
    God's reppin' with muslums keep Islam safe
    What's your fate yo?
    What do you believe what do you know?
    Slow it down so reap what you sew

    [Hook]
  • Capone-N-Noreaga - Bloody Money (1997)
    New York get the Bloody Money, dirty cash
    Live niggas who smoke weed, car seat stash
    You monkey walk, I'm hunchback, sneak quiet
    Talk about me gossip, scared to death when I pop up

    I'm fouler than gats that don't bust when they supposed to
    Been around you, play close, but wasn't close to you
    The setup was weak, you coming
    I saw you cuttin' corners, snake-type shit
    Tie you up, seal your lip, wrist bleeding
    Cowboy rope, choke your throat
    Put the bogey out in your face
    Now your face laced like ash tray face
    Stay with gat on my waist
    Give the god some space, shoot you up above waist
    If I ain't got beef right here or right there
    Ice-grill stare, shoulda set it off right it off right there
    CNN war report, spread across New York
    Guard him Indian style - knees bent, militant
    Yo the world know Noreaga from Iraq
    Beef with me serious, keep it real, that's that
    Get stabbed in your back, my man Alley Cat
    Little cousin from Jamaica, brown-skin thug
    Thug blood, yo we stuck in the game like it's a drug
    My pops was a thug nigga, was on the streets too
    Uncle Wise been banned since '82
    Back on the streets, A hundred seven got brew
    I see you, come see you, writing scrolls(writing scrolls)
    To the rest of the fam, locked in holes
    At age eight, money come first, snatch purse
    Go to church, yo that's not me, mami I'm cursed
    Iblis glamorous, diabolic, devilish, this game real, realer than you think
    Just think, spots get rushed, knots get touched, police busts
    Yo what happened? Police kicked door, yo he was rappin'
    Your wife - what what! What what! Dressed indecent
    A hundred crackers, son it's the one-ten precinct

    [Chorus]

    Yo time zone, cabron, madicon
    Bitches callin me up, tryin to set me up
    Like Amina and Gina, kid they from Medina
    Emanuel, keep fish scale to sell
    General - clique deep with cartel
    When niggas get locked, who you think they call for bail?
    Shorty legs mad smooth, son, I'm left struck
    Pussy plus dick could only equal a fuck
    Fatty bangin', she analyze, my chain hangin'
    We waitin, conversatin', Iblis Satan
    Illegal life, watch police on bikes
    Life still in shame, they monkey wrenched the whole game
    A stress day, police watch the twelve "K"
    While I smoked shorty sipped chardonnay
    I lay - lay back, cognac
    And I dont even drink like that, I sell crack
    Yo my ices gleam, type mean, sell to fiends
    Shoot guns, parallel
    Pistal (pistol), bust well
    Kid whatever, desert storm like bad weather
    Clique together, keep gats under the leather
    You lightweight, what? I'm heavyweight hold weight
    Yo it's jail niggas comin' home taking a shit
    Yo illegal business, them niggas got dealt wit
    Got smoked
    God body cat, he sniff coke
    Yo he's old time, thinkin 'bout drinkin' his wine
    Regulatin' 9-9, get my crew out, survive shootout
    Tactics, keep gats under the mattress
    Player hater - my team a bunch of regulator
    Set you up, you wont make it to the elevator
    You never been to jail, I'm jail seen
    Niggas seen, me in jail since thirteen
    Shooting up scenes
    Real niggas take cream

    [Chorus x2]
  • L.V. - Throw Your Hands Up (feat. Treach) [Music Video]
    Enjoy the lyrics. Let us know about corrections in the comments!

    Lyrics: ****

    It's 12 o' clock, we're having a barbecue
    My crew CAD they are gonna be there and ladies I wanna see you
    We'll be doing it in the park
    On this sunny summer day
    ??? play a hay
    Cause I keeps it real
    [Hook] [x2]
    Throw your hands up
    If you wanna be down
    So come one (hay)
    And come all (ho)
    Cause our adidas keeping it real so say yes ya'll
    Not everything is everything my people (just cool it)
    Bro slapping dominoes
    No busting caps just bumping to this funky song
    Letting the beat ba-bump
    Ain't no use trippin', bloodin' or crippin'
    You can keep it real with LV
    [Hook] [x2]
    Cause our adidas keeping it real so say yes ya'll
    [Hook] [x2]
    Cause our adidas keeping it real so say yes ya'll
  • IV-V-VI - Samurai Showdown (1999)
    1999 https://www.discogs.com/IV-V-VI-Drop-...
  • Magical Sōl Brothas - Tha Boom Song (1996)
    https://www.discogs.com/Magical-Sol-B...
  • Teflon Feat. La Shonda Middleton - Get Mine (1997) | Official Video
    From the album "My Will" Produced by Nesto

    Relativity Records, 1997.

    Teflon (born Linwood Starling) is a rapper from Brooklyn, New York. A protege of hip-hop legend DJ Premier he is most famous for his collaborations with the Brownsville band M.O.P where he had a part in their 2000 song Ante Up

    His only solo effort came in 1997 where he released an album entitled My Will, an album that took a few weeks to complete.

    In 2006 he will have an album out called Contraband, his first studio release since My Will in 1997. It is set to feature M.O.P and is being produced by DJ Premier.

    Now on Facebook: https://www.facebook.com/RhymesVidz

    And Instagram: https://www.instagram.com/rhymesvidz
  • D.Evilman Ft Paranorm - Hooker To A Housewife (1999)
    1999 https://www.discogs.com/DEvilman-Feat...
  • Sons Of Light - Luv Life (Remastered)
    http://grreurope.bigcartel.com/
    http://gentlemansrelief.bigcartel.com/

    Contact me if u want to have this removed, thanks!
  • Grand Puba - 360 (What Goes Around) [Official Music Video] (1992)
    Enjoy the lyrics. Let us know about corrections in the comments!

    Lyrics:

    [Intro]
    Yeah yeah yeah yeah yeah
    "There's just one thing I wanna say.."
    The reel to reel to reel to reel yo
    "There's just one thing I wanna say.."
    Copy copy copy copy copy
    "There's just one thing I wanna say.."
    We gonna hit it down like this, y'all know the flav
    "There's just one thing I wanna say.."
    Uh, Alamo, is you wit me?
    "What goes around comes back around again.."
    Stud Doogie, is you wit me?
    "What goes around comes back around again.."
    S.O.S., is you with me?
    "What goes around comes back around again.."
    Yo this how we gon' bust it down, yo you know the flavor
    "What goes around comes back around again.."
    You know what time is it, check it yo, this how we flow

    [Verse 1]
    Here comes the Puba and you know I won't fake it
    Usually bust records on gettin' butt naked
    Made for the Benzi, drive a nigga trendy
    Pump the tape, grab your dick, get with the Puba frenzy
    C'mon honey sing, don't you, try to eject
    "Slow Down" is what you say, once my joint gets erect
    Some try to copy but they just can't sketch it
    Some try to follow but they just can't catch it
    With the boom boom tap, yeah alla dat
    Huh, I'm livin fat, me fall off, there'll be none of that
    See who's the one to flip it? Quick to tell a nigga to zip it
    Stud drink the forty cause we ain't got time to sip it
    Grand Puba, God body
    Kick some of them, some of those, and some yardies
    As dope as they come, suckers sing or hum
    Don't try to step to this, you know your shit is slum
    First, batter up well here's the pitch - it's a curve
    Second, batter up because the first got served
    The one who arouse, as I browse for a blouse
    Kick styles by the piles, as I leave a trail for miles
    Skins when I please, hit from here to Tel Aviv
    I'm gettin G's, no more time for the line of free cheese
    Here's the four one one hon, the one who gets the job done
    I know you know the flavor of the Puba

    [Hook]
    "What goes around comes back around again.."
    Yeah yeah yeah yeah, na-nah nah nah nah, this how we bump it yo!
    "What goes around comes back around again.."
    Yaknahmsayin? Big Jeff in the house, we gon' move it like this
    "What goes around comes back around again.."
    Ha hah, Baby Pop Baby Pop in the house, bust how we bust it down
    "What goes around comes back around again.."
    Y'all you know the flavor
    Sincere Allah, check check check check!

    [Verse 2]
    Okay okay okay, what more could I say?
    Alamo get the boom and parlay parlay
    I'm far from the average, civilize the savage
    When I'm low on protein, I'm with the bean soup and cabbage
    Skins on the diet, kick the flavor, cause a riot
    Do a show and get the dough and then I'm off to the Hyatt
    Sometimey on the spliff, ain't no and's or if
    And if you really wanna riff you just might end up playin' stiff
    Girbauds hangin' baggy, Hilfiger on the top
    Knapsack on the back, that's just my flavor, akh
    As my man gives a zigga zigga, watchin three grow bigga bigga
    To Pos K, that's my nigga
    Here goes the wreck, whaddayou expect?
    If you wanna see some wreck, send cash, not a check
    Grand Puba, more than a public figure
    Quick to kick the bone up the butt of a gold digger
    Now Tic-Tac-Toe means I hit three in a row
    If I do a show, then you better have my dough
    Low, low, well how low can you go?
    Call on Grand Puba if you really need a pro
    Cause my shit's more rugged than G.I. Joe
    Don't front honey, act like you know
    Now big up to my Brooklyn mob (Brooklyn! Brooklyn!)
    Big up to my Uptown mob (Uptown! Uptown!)
    Now brothers wanna diss me cause it's my turn to burn
    My best advice for the brothers is to sit back and learn
    I don't diss nobody to be somebody
    I just like to kick the flavor to make the people party
    See all I'm sayin' is respect due
    Those who tried to follow, sorry I left you
    Grand Puba, Stud Doogie, and Alamo
    So if you ever want the flavor you know where to go
    Now how we go

    [Outro]
    Yeah, ha ha ha!
    The reel to reel, yeah yeah yeah, this is how we move it
    You know the flavor, y'all know the flavor, you know the flavor
    Here we go yo, and you don't stop (big up to all the people)
    Big up! Big up!
    Big Jeff hold tight! Ha hah, ha hah!
    On and on y'all
    Time to get gone
    Word is bond
  • Emskee ft. Snypa & Taylor Made - One By One
    http://grreurope.bigcartel.com
  • Donny Dizzle - Put Em Up High
    http://grreurope.bigcartel.com
  • Martyse - This Is For The
    http://grreurope.bigcartel.com
  • Big Sha Aka Poetry - Once Upon A Rhyme Ft. Artwell Smart, Shabay, DJ Mista Sini...
    https://www.discogs.com/Big-Sha-Aka-P...
    http://canned.choppedherringrecords.com/
    https://choppedherringrecords.bandcam...
    https://www.facebook.com/Chopped-Herr...
    https://soundcloud.com/chopped-herrin...

    Contact me if u want to have this removed, thanks!
  • Datbu - Non Believers
  • STEZO “FUNKY FOR YA” (1997)
    From the EP STEZO “MORE RARITIES”
    Limited to 300 vinyl copies http://dopefolksrecords.com/
  • Rascalz - Soul Obligation (1997) | Official Video
    From the album "Cash Crop" Produced by DJ Kemo

    Figure IV Entertainment, 1997.

    Rascalz are a Canadian hip-hop group from Vancouver, British Columbia, who played a crucial role in the artistic and commercial development of Canadian hip hop. The group consists of emcees Red1 and Misfit, and record producer DJ Kemo. Breakdancers, Zebroc and Dedos were also part of the group.

    Formed in 1991, the group released an independent album for Calabash Records in 1992. The album, Really Livin', was recorded under the name of Ragga Muffin Rascals. The re-worked major label recording was released the following year in 1993 by Sony Music Canada. The album was nominated for Best Rap Recording at the 1994 Juno Awards. The group moved to BMG Canada in 1997 to record Cash Crop, followed by Global Warning in 1999 and Reloaded in 2002. In 2007, Red1 released his first solo album, Beg For Nothing.

    Now on Facebook: https://www.facebook.com/RhymesVidz

    And Instagram: https://www.instagram.com/rhymesvidz
  • K-Mack (The Annex Clique) - Golden Material (Re-Issue)
    http://streettacticsradio.com/music-s...
    https://www.discogs.com/K-Mack-Unlimi...
  • Akinyele - The Bomb (1993) | Official Video
    Vagina Diner is the debut album released by emcee Akinyele. It was released on July 6, 1993, on Interscope Records and was produced by Main Source member Large Professor, with scratches by X-Ecutioners member Rob Swift. The album was not much of a commercial success, only making it to #83 on the Top R&B/Hip-Hop Albums and producing two singles: "Ak Ha Ha! Ak Hoo Hoo?" and "The Bomb," which made it to #29 on the Hot Dance Music/Maxi-Singles Sales. The album is now out of print.

    Visit Us on Facebook https://www.facebook.com/PsychoRealm9/

    Patreon https://www.patreon.com/PsychoRealm9
  • Brand Nubian - All For One (Official Music Video)
    Enjoy the lyrics. Let us know about corrections in the comments!

    Lyrics:

    [Verse 1: Grand Puba]
    I hit a beat and swing a note as if my name was David Ruffin
    Quick to toast an MC just like an English muffin
    Don't worry about a thing because the Puba's never bluffing
    I gets headaches from the wack, so then I take a Bufferin and I max
    I wait until the opportune time and then I tax but should I max?
    Now they say sinning is for sinners so I guess I'm not a sinner
    Beginning's for beginners so I guess I'm no beginner
    This is how I spark it, puts money in my pocket
    When it comes to having pleasure I gets hard as a rocket
    MC Grand Pu coming through all the residue
    The songs remain classics dating back to the Babalu
    My boys I call 'em Akh, the foes I let 'em jock
    And I can think of many episodes I swung in Lincoln Park
    No I'm not a phony and I got a tenderoni
    Love the way she is - not too fat, not too bony
    Don't drink Sanka, won't sink like a tanker
    Knock the boots off a skirt in Casablanca and I thank her
    Some rappers stink like Englebert Humperdinck
    Better yet Dick Cavett, I got a bad habit
    Similar to the girl on She's Gotta Have It
    I think with the brain and I whip behind the zipper
    I'm living kinda good similar to Jack Tripper
    A landlord named Roper did a show at the Copa
    When I'm finished with this I'll be paid like Oprah
    So if honey wants to act fly
    I'll just play like Guy and I'm (saying, "bye, bye, dumb bitch!")
    Stick out your thumb and hitch
    Cause you've been cut off like a light switch
    See I'm programmed to slam, winter, summer, spring or fall
    Before I do a show I get some kicks out the mall
    Then I get my gear and I give Trev a call
    Cause he works in the barbershop, right behind the mall
    Other rappers tried to rob me but you know they got did
    To put it blunt, honey I shrunk the kids
    So bookers back off break North here comes the regulator
    Betcha that you find none greater


    [Verse 2: Sadat X]
    On file is a style, that's why you caught a clip
    My suitcases is packed and I'm going on a trip
    To Mic-a-delphia I go for self and still be slamming
    The school bell is ringing and I caught somebody cramming
    For the test, oh yes, my study guide was thick
    I cut you with my verbal, didn't hurt you just a nick
    Off your face, don't play possum watch me and I'll blossom
    Like a rose and get some new clothes
    And a fresh fade from Rob
    Jamar on the phone and now the Now Rule Mob
    The come one, come all, we about to get hectic
    If my crew don't get in, then the X makes a exit
    To the rear, I'm outta here, don't front on my brothers
    I take care of them before I take care of others
    The wood bats is doomed, in the 90's it's aluminum
    Step to the stage with a mic and I'm doing 'em something awful
    I'm a citizen and I'm lawful
    I go to Hunter in the fall, rip the policemen's ball
    I got the power to make a car stall
    I get some drinks from Glackens, and when the crowd slackens
    I stop drinking and then I start thinking about
    Days in the past when Derek X was last
    But now I'm on the top, damn, news travels fast
    Cause I'm like that, they can't see this
    Read my book, it contains many pieces of verses
    I took the time to delete all the curses
    So moms reach deep in your purses
    And buy me, take me home and try me and do me well

    [Verse 3: Lord Jamar]
    Well, while I reign rhymes pour
    You suck it up like a straw and jump on the dance floor
    Cause every time I step in a jam
    I make like a door and slam
    But then girls try to turn my knob cause I'm a heart throb
    I guess it's just a hazard that comes with the job
    Cause every time I rock a rhyme that shows Jamar is intellectual
    Girls want to get sexual
    Well I guess I have to cope with being so dope
    You want to be me, but can't see me with a telescope
    You seek and search but still you can't find
    You're weak and it hurts to be deaf, dumb and blind
    A supreme mind will take you out of your paralysis
    I grip the mic so tight I get callouses
    And your analysis is that the Lord
    Whips rhymes into shape with a mic cord
    I do it good cause I'm a positive black man
    Eating up suckers as if I was PacMan
    Not a Dapper Dan fan, I stay casual
    To rock like the J it comes gradual
    You got to know the ledge to wise the dumb
    And understand your culture of freedom
    Power equally with the Gods
    So you can build and born your cipher
    All your life you must teach truth
    Of the true and living God, not a mystery spook
    And when you do that, pursue that goal
    Which made the student enroll and only then you'll prosper
  • Craig Mack - NYC Let's Go
    From the "Mack World Session" album!
    Salute!
  • Craig Mack - Making Moves With Puff (1994) | Official Video (R.I.P.)
    Rest In Peace Craig Mack (May 10, 1971 – March 12, 2018)

    From the album "Project: Funk Da World" Produced by Rashad Smith

    Bad Boy Entertainment, 1994.

    Craig Mack was an American rapper who gained fame on Puff Daddy's Bad Boy Entertainment record label in the 1990s. Although his first single was released under the name MC EZ in 1988, he is best known for his 1994 hit single "Flava In Ya Ear", which was released under his real name. The remix of the single was the breakout appearance of The Notorious B.I.G., as well as one of the first solo appearances by Busta Rhymes. The success of The Notorious B.I.G.'s debut album Ready to Die overshadowed Mack's early success on the Bad Boy label.

    Although Puff Daddy mentioned in a 1994 interview on MTV's Yo! MTV Raps that he was working with Mack on his second album, which was to be released sometime in January the following year, this proved to not be the case. Present at that interview (which also included The Notorious B.I.G.), Mack himself appeared puzzled by the statement. Mack did release a second album in 1997, but none of the singles charted and Mack was unable to repeat his success. In an interview, Biggie Smalls says he appeared on the remix of "Flava In Ya Ear" for political reasons for Puffy. In 2002, Mack would appear in the music video for Puffy's single "I Need a Girl (Part One)".

    After a few attempts to be successful in the early-2000s, it was said that Mack was working on his third studio album in 2002, which was set to be release in 2007. The single "Mack Tonight" was released for the album in 2006. Mack then disappeared in the hip-hop industry until in 2012 a video was leaked on YouTube, saying he had joined a cult, surprising family members and fans. As of 2012, Mack resides in the Overcomer Ministry located in Walterboro, South Carolina. The Overcomer Ministry's YouTube channel released a video titled "Craig Mack Testimony" on May 22, 2016, although recorded the previous day, in which Craig Mack appears in the middle of the church to rap about conspiracy and Christianity through a remix of "When God Comes". The last part of the video entails a full version of the song with better production quality and a beat. The song expresses the cult's beliefs, that Craig plans to stay in the cult, and that he respects no one who wants him to come back to mainstream rapping. The song also mentions that he "moved [his] family to South Carolina", which doesn't align with other reports expressing the family's concerns for his choices. Still, Craig believes that he was doing "wickedness" in New York, and "righteousness" in South Carolina.

    On November 26, 2012, Beazylife Distribution released a new Craig Mack mixtape, 'Operation Why2K? – Hosted by B-Eazy', through DatPiff.com.

    In 2017, "The Mack World Sessions" was released.

    Mack died on March 12, 2018 from heart failure at a hospital near his home at Walterboro, S.C. According to DJ Scratch he was ill for some time before his passing and was prepared for a grim outcome.

    Now on Facebook: https://www.facebook.com/RhymesVidz

    And Instagram: https://www.instagram.com/rhymesvidz
  • R.I.P. - Craig Mack - Flava In Ya Ear
    and another one :~

    Craig Mack, 46, the legendary Bad Boy artist who burst onto the national stage in 1994 with that “Flava in Ya Ear,” died Monday night at a hospital near his Walterboro, S.C., home, reportedly of heart failure.
    He was 46 years old.Alvin Toney, Mack’s producer, confirmed Mack’s death to the New York Daily News.“God bless my friend. He was a good friend of mine,” Toney said. “He was prepared for whatever comes, to go home to the Lord. He was prepared to do that. He wasn’t scared. He was ready.”Outstream Video 00:0000:00Mack’s gritty, New York growl added depth to the Bad Boy roster, and he will forever be remembered as one of the architects of the golden age of hip-hop with legendary freestyles and hypnotic flow.The “Flava in Ya Ear” remix is a hip-hop classic, perhaps most notably for the Notorious B.I.G.’s bars: “Niggas is mad I get more butts than ashtrays,” and “You mad ’cause my style you admirin’, don’t be mad, UPS is hiring.”But the streets always had love for Craig Mack, too—as did the charts.Mack was one of the first artists signed to Diddy’s Bad Boy label, and arguably put the whole squad on the map. His debut album, Project: Funk da World peaked at No. 21 on the U.S. charts, according to the Houston Chronicle. 

    DJ Funkmaster Flex was one of the first to share the tragic news on social media, posting a picture of Mack with the Notorious B.I.G., who was killed 21 years ago.

    https://www.theroot.com/craig-mack-legendary-hip-hop-pioneer-dead-at-46-1823723613
  • Lord Eternal - Drama (1997)
    #StreetMelodyz

    Subscribe, Follow, Like, Share, +1, etc.
    https://www.youtube.com/user/StreetMe...
    https://www.facebook.com/StreetMelodyz
    https://twitter.com/StreetMelodyz
  • Eminem - Open Mic (ft. Thyme) (Prod. by Denaun Porter) (1996)
    From the 1996 album release: "Infinite."